tisdag, juli 28, 2009

Nya projekt och gamla


Saker och ting går inte alltid så smidigt som man tror. Här sitter jag laddad och klar för att rita av mönstren till "Verandah Views", men jag har bara tyg till ett av dem och min "tygleverantör" är på semester! Typiskt när jag äntligen fått upp farten, men jag ger mig genast på block 5 . Hoppas bara att det snart går att få tag på mer tyg så att jag inte kommer efter för mycket.

Jag håller också på med ett annat projekt som tog form när jag rensade i mina tyger och skar upp dem i remsor och kvadrater. Vad det skall bli, återkommer jag till vid ett senare tillfälle.

2 kommentarer:

Evas Passion sa...

spannande att se vad du ska gora...

Sunna sa...

Hej
du var en ny bekantskap för mig, jättekul. vilken fin blogg du har och vilka grejer du gör. otroligt imponerad. jag bara älskade din sygarderob också. vilken inspirationskälla att få se tygerna så där i ordning

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...