onsdag, augusti 19, 2009

A Christmas Wish 8

Ytterligare ett block av A Christmas Wish är klart. Block nummer 8. Nu återstår bara ett block att brodera och sedan är de broderade blocken klara.
Jag får tyvärr vänta till första veckan i september innan det sista blocket dyker upp och då är jag inte hemma. Men, den som väntar.....

Jag måste också försöka bestämma mig vad jag skall ha för några kantbårder. Det är tänkt att vara fem röda och fyra gröna, så det är nog dax att dyka ner i tygförrådet och leta tyger.

4 kommentarer:

Grethe sa...

Denne ble nydelig. Jeg ligger litt etter med stitcheriene til A Christmas Wish, men skal prøve å innhente meg.
Det blir spennende med stoffvalg. Lykke til :0)

Evas Passion sa...

jattefint!!!!!man far sadan lust att brodera.....ha en bra dag!

julieQ sa...

So beautiful! I love these blocks, and have 4 done. Yours is great!

Vicky sa...

Tack för tipset om Evas blogg!
Här hos dig hiyyar man visst en massa inspiration - i sommar har jag försökt börja virka lite efter många år. Och idag har jag bestämt mig för att sy ett lapptäcke till dotterns säng eftersom hon är i stort behov av ett överkast!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...