måndag, september 07, 2009

Början på hösten

Klicka gärna på bilden så blir den större.

Kameran är på resa och det skulle jag med varit, men sjukdom i familjen ändrade planerna. Nu är allt mycket bättre och jag passar på att njuta av höstens början och all rikedom det för med sig.

Ibland passar jag på att klappa lite på tygerna, men någon sömnad har det inte blivit. Däremot har jag förberett två nya block att brodera. Det är "Verandah Views block 6-7 som jag tänkte ta i tu med. Jag har äntligen fått tag på tyget som jag skall brodera på och det är hög tid, jag ligger efter som jag tidigare berättat om.

3 kommentarer:

linéa sa...

Vilka underbara bilder! Jag älskar hösten.
:-)

Bodil sa...

Tack för kommentaren hos mig. Jag blir alldeles varm inom mig av alla kommentarerna.
Jag är så imponerad över ditt hantverk - både broderierna och laååtäckena. Nu blir det nog ingen kurs för mig i höst heller. Skulle ju gått nybörjarkurs i lapptäcksteknik. Jag har väntat så länge på att komma med. Men det får bli vid ett senare tillfälle.
Ha en skön fredagskväll!
Kram Bodil

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Vilket vackert bildcollage!
med hej fr. koftan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...