fredag, september 28, 2007

Höstfärger

Jag gillar egentligen inte hösten, men kan inte låta bli att tycka att den kan ha sina goda sidor också. Idag var en sådan dag som trots allt gör att det går att härda ut. Det var klarblå himmel med hög klar luft och minus 5 grader på termometern. Solen sken som en stor strålkastare på alla lövträden som skiftade i alla möjliga färger. Då är det svårt att inte gilla hösten.

Det var höstmarknad på torget idag med knallar som erbjöd diverse varor. Jag fastnade framför ett stånd med garn, suprise. Köpte med mig en härva Evilla som jag nu har nystat upp och skall provsticka. Tycker nog att det känns lite vasst men jag kan ju ha fel, bäst att prova. Färgerna är i alla fall ljuvliga höstfärger.

3 kommentarer:

Hobbygåsa sa...

Heisann! Jeg har sittet og sett i din blogg fra start til slutt - for en fin blogg du har! Så mye flott du både har sydd og strikket, og så mye herlig bilder! Ha en fin søndag!

Lotta sa...

Tack för snälla ord om mina dockor!
Härlig blogg du har!

Ha det underbart!
Lotta

katarinaw sa...

Riktigt vackra höstfärger!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...