torsdag, september 27, 2007

Taggad

Jag har blivit taggad av Syersken. Enligt instruktionen så ska jag:

Länka till den som har taggat dig.
Berätta 7 sanningar om dig, lite mer normala och lite udda saker!
Tagga 7 andra i slutet av blogginlägget.
Lägg ett meddelande i bloggen deras och ge dem besked om att de har blivit taggade.

Här kommer 7 sanningar om mig:

  1. Jag älskar böcker av alla de slag. Hobbyböcker, fakta eller skönlitteratur. Lyssnar nu helst på ljudböcker så att jag kan sticka samtidigt.
  2. Är fruktansvärt precis. Blir aldrig nöjd om det inte blir exakt och det är jobbigt. Håller på att träna mig att gena ibland. Det blir bra ändå, är mantrat.
  3. Är löjligt rädd för knivar.
  4. Gillar gamla saker, för att de har en själ och en historia.
  5. Älskar att resa och har en viss förkärlek till tåg.
  6. Skulle vilja flytta till solen och värmen.
  7. Samlar på tyger och garn och en massa annat som kan vara bra att ha.

Jag skickar detta vidare till: Annelie, Annapuh, Marianne, Maria, Kate, Madevik och Kreoline

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...